piątek, 7 czerwca 2013

Babeczki cynamonowe z otrębów

Jedną z moich ulubionych muffinek odchudzających jest właśnie ta, pięknie pachnąca cynamonem z bloga Fun & Taste. Jedna babeczka w wersji z cukrem ma 121 kcal, ale można jeszcze obniżyć jej kaloryczność przez dodanie zamiast cukru stewii, ksylitolu lub innego dietetycznego słodzidła (akurat nie miałam pod ręką). 
Do zrobienia 6 sztuk potrzebujemy:
  • 200g jogurtu greckiego (u mnie light)
  • 100g otrębów owsianych
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczek cynamonu
  • 2,5 łyżki cukru (wiem, że dla niektórych będzie niesłodkie, więc można dać 3-4)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Mieszamy wszystkie suche składniki w misce. Dodajemy jogurt i jajko, znowu mieszamy do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Przekładamy do foremek silikonowych i wkładamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika. Pieczemy przez min. 25 minut na dowolnej "opcji piekarnikowej" - ważne, żeby nasz wypiek był zapieczony od góry, a nie miękki.


8 komentarzy:

  1. koniecznie wypróbuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, aż mam ochotę na taką cynamonową muffinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale i z tego co widzę są banalne w zrobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie, dietetyczne i smaczne. W lipcu ich spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis :) Muszę koniecznie wypróbować ponieważ jestem muffinomaniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog: http://zdrowoaktywni.blogspot.com/2013/06/dwukrotna-nominacja-do-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń

  7. आम्ही प्रदान केले गेले आहेत आणि धान्य प्रत्यक्षात रोग बरा करू शकता की औषधांचा वापर माध्यमातून विविध आरोग्य समस्या उपचार करण्यासाठी औषध प्रदान.
    CARA MENGOBATI PSORIASIS

    OBAT HERBAL PSORIASIS

    OBAT HERBAL KISTA BARTHOLIN

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy komentarz od Was, jeśli macie pytania, sugestie lub po prostu się Wam coś podoba - komentujcie!